Sångglädje i Centrum 7 november 20262>
Sjung bara för att det är roligt! Välkommen till en härlig lördag med Elisabeth Odebäck och Alf Rikner. "Vi sjunger för att musiken i sig gör så mycket gott" säger Elisabeth.
Här finns alla våra aktuella studiecirklar, kurser och kulturprogram.
Använd filtren för att hitta det du brinner för!