Dödscafé är en öppen och varm mötesplats, där vi delar tankar och erfarenheter om livet och livets slut. Du väljer själv om du vill dela med dig av dina tankar eller om du vill vara med och lyssna på samtalen.
Alla är varmt välkomna. Oavsett ålder och bakgrund.
Det är gratis att delta och vi bjuder på kaffe, te och hembakta kakor.
Anmälan
Du anmäler dig via anmälningsknappen på denna sidan, där kommer du vidare till ett anmälningsformulär.
Under hösten 2026 har vi planerat in Dödscafé på följande datum: 4 september, 8 oktober, 6 november och 18 december. Håll utkik på vår hemsida för anmälan till respektive datum.